Historyczne sześciany, czyli przez zabawę do wiedzy

Po okresie nauki zdalnej, gdy po raz pierwszy od dłuższego czasu spotkaliśmy się w szkole - trudno było oczekiwać, aby dzieciaki grzecznie i cicho siadły do ławek. Nie miałam złudzeń, że tak się zdarzy. W takim razie najlepszą metodą prowadzenia zajęć wydała mi się kreatywna praca uczniów, przy której będą mogli ze sobą rozmawiać, konsultować się, spędzać razem czas. 

Dlatego wymyśliłam - jako metodę utrwalenia wiadomości - HISTORYCZNE SZEŚCIANY. 

Opis ich tworzenia zamieszczam TUTAJ .

Dzieciaki sześciany tworzyły w szkole, następnie ja zawiesiłam ja na listwach - OSIACH CZASU. Na kolejnej lekcji wzięliśmy nasze osie pod pachę i ruszyliśmy w okolice szkolnego boiska. Na świeżym powietrzu uczniowie wyszukiwali informacje zawarte na sześcianach oraz wybierali najpiękniejsze prace.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Klasa 4 - Źródła historyczne

Gry korytarzowe - STOLIK DO GRY W WARCABY LUB SZACHY

Klasa 4 - Źródła historyczne - wykorzystanie pomocy dydaktycznych