Kody QR jako przerywnik lekcji stacjonarnej

 Jak wykorzystać kody QR na lekcji, ale inaczej niż zwykle... 

Prowadząc dziś zajęcia z przedmiotu GRAFIKA KOMPUTEROWA DLA NAUCZYCIELI w Wyższej Szkole Ateneum w Gdańsku, omawiałam narzędzie generator kodów QR - link dostępny TUTAJ, przyszło mi do głowy inne niż przedmiotowe zastosowanie tego narzędzia.

45 minut stacjonarnej lekcji, odbywanej w średnio wygodnych twardych ławkach... Oczywistym jest, że w pewnym momencie nastąpić może kryzys. Dzieci zaczną się kręcić, wiercić, rozmawiać. Może więc warto wykorzystać ten czas i świadomie, kontrolowanie ich "odkrzesłowić"? Czyli spowodować, by ruszyli z miejsc

Mam zamiar tak zrobić na najbliższych zajęciach z klasą 4 w szkole. Przygotuję więc dla dzieci karteczki z wygenerowanymi kodami QR - tak, pozwolę skorzystać im z telefonów 😁 - z zadaniami ruchowymi. Gdy nastąpi ów kryzys ławkowy, dzieci sięgną po różne QR kody, a po ich zeskanowaniu trochę się poruszają. 

Co zakoduję pod QR kodem?








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Klasa 4 - Źródła historyczne

Gry korytarzowe - STOLIK DO GRY W WARCABY LUB SZACHY

Klasa 4 - Źródła historyczne - wykorzystanie pomocy dydaktycznych